četvrtak, 24.07.2014.

blogoljetne igre bez granica

1. kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Ovak-s blogom sam se susrela i eto ostala,onaj dan kad sam se registrirala (do tad za sve virtualno tuka)jer mi je bilo dosta svih vrsta analiza i analiziranja što je pošlo po zlu u mojoj 27-godišnjoj vezi s brojevima, pa brojeve zamijenih riječima,mojoj strasti zatomljenoj životnom strkom,trkom,silnim (do tad) obvezama i svim ljudima o kojima sam skrbila.

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

Ma volim sve - orječene,slikovite,pjevajuće,plešuće,rukotvorne,putopisne,prične,duhovite,one od kojih mi slina curi,tužne,vesele, u stihu, u rimi, u proz i(može i tri u jedan),erotične,parodiju,recenzije,vickaste,o apsurdima.........SVE

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Pa bi - za "dobru" lovu (hahaha) i ukinula bi liste jer me to asocira na sve moguće crne liste na kojima sam i svakako ne bi bilo tuđica- bilo bi hladovina i friško.

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?

Teme izaberu mene i sve me može inspirirati, s tim da kad sam skenjana pišem lajt i prpošno, a kad sam hepy-pjesmoumujem.

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Svakako poznata" slavonska" jela- za predjelo krumpirušu (ne bojte se ne bih ja razvlačila kore)- bosanski lonac (4 vrste mesa i 10 povrća u glinenom ćupu) i obvezato ormašice( i za to imam svoje ljude koji mi duguju uslugu)

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Jesam,čak sam i zasuzila kad su moji dragoblogeri i dragoblogerice napisali par postova samo za mene (bila sam ganuta i dirnuta), kad mi je post izašao na naslovnici, a meni je bilo strašno neugodno dan poslije (valjda je to uvijek tako u svemu) kad sam se izvalila na plastični kauč i izlila Plastiku cisternu vlastite tuge i gorčine.Sorry viteže još jenput!

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Znaju moji ljudi,ali mislim da se to proširi od usta do uha, jer me neki dan zaustavila moja bivša susjeda (oduvijek smo bile samo na dobar dan) i rekla da čita moj blog (što je još rekla neću reć-nisam tračara haha)

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

Najiskrenije, ne znam, jer to onda ne bih bila ja.Ja bi na jedan dan bila zmaj.

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Živ čovjek sve izdrži,ali kod mene doma je ko u discu- malo svijetli, malo ne, malo ima veze,malo je bez veze,malo me moji ljudi trebaju, i tak.....i ne mislim prestajati dok god je to meni gušt, a je veliki.

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Hahaha,ispada da do bloga nisam bila živa i živahna, a s Venere mi stigao zahtjev za registraciju uz sigurnosno pitanje koje je boje vanzemaljac (jebo boju svoju-izludi me) za njihov venblog, pa sad vi zaključite sami.

Štafetu predajem dalje;

Plastiku
malo ti malo ja
ziz
srednjovječnom udovcu
ian b.

- 23:28 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi