utorak, 02.09.2014.

školjka



fotkala i obradila moja kći


MEMLJIV, KIŠNI DAN.
KRAJ UZGLAVLJA- ŠKOLJKA.
ZAROBLJENA SAM SJEĆANJIMA. ONA MI DOTIČU VJEĐE I DONOSE ZABORAV.
SKLAPAM OČI I LIJENO SE PROTEŽEM.POKUŠAVAM ŠTO DUŽE OSJEĆATI MIRIS MORA I DOSANJATI SVOJ SAN,
SLOBODAN, NESPUTAN, FLUIDAN , PLAV.
U NJEMU NEMA MJESTA ZA PLAŠLJIVE, NESRETNE, PROKLETE I TUŽNE.
U NJEMU NEMA GRANICA I PRAVILA. NITI BOLI.NI SUZA. SAMO ON I JA.
VRIJEME NE POSTOJI.
NI DANAS NI JUČER NI SUTRA, SAMO SAD.
NIŠTA SMRTNO.ŽIVOT SAM.
OKREĆEM SE NA BOK I NE OTVARAJUĆI OČI,OSLUŠKUJEM KAKO SEKUNDE KAPAJU KAP PO KAP.

MORSKA PJENA MILUJE NAM TIJELA,
MOLEĆI DA POSTANEMO JEDNO. STAPAM SE S PLAVETNILOM, S BESKONAČNOŠĆU ŽELEĆI SAMO ……NJEGA
…………MOJ SRODNI VAL.


OTVARAM OČI I VIDIM KAKO SE SUMRAK KAO TAT, TIHO UVLAČI U MOJU SOBU, TJERAJUĆI S MOJIH TREPAVICA I POSLJEDNJI TRAG SANJARENJA.VJETAR U NALETIMA VRTLOŽI MOJE IME, ZOVUĆI ME DA ZABORAVIM DODIR BESKRAJA I VRATIM SE U STVARNOST.
KIŠA I DALJE JECA POPUT DJETETA KOJEM SU UZELI NAJDRAŽU IGRAČKU.POTPUNO SAM BUDNA.
TAMA JE U POTPUNOSTI RAŠIRILA SVOJA CRNA JEDRA ZAGRLIVŠI ME CIJELU.
U RUCI MI JE ŠKOLJKA.
PRISLANJAM JE NA UHO I ČUJEM ŠUM MORA.

- 00:46 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi